Lietuvos dailės ir technologijų mokytojų metodinė-praktinė konferencija „STEAM kompetencijos ir kūrybiškumo ugdymas. Meno ir mokslo pasaulius integruojantys projektai“ (2021 06 18)
Pranešimai:
„Audiovizualinė informacija kaip aktyvus mokymo metodas“
„Elektroninė tekstilė, elektroninės grandinės piešiniuose ir daiktuose“ (video)
„Elektroninė tekstilė, elektroninės grandinės piešiniuose ir daiktuose“ (pranešimas)
STEAM metodikos pritaikymas pamokų cikle – „Didžioji savaitė. Velykos. Kaip joms pasiruošti?“
„VDA dailė visiems, piešimo kursai, architektūros kursai su Aiste Burke“
„Pakeliui su technologijomis: FabLabdirbtuvėsVilniausmokyklose“
„Mokymo ugdymo ir mokymosi motyvacijos strategijos taikant STEAM“
„Sisteminis kūrybiškumas“
Konferenciją organizavo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras ir Dailės mokytojų asociacija.
__________________________________________________________________________________________________________________
Konferencija „Tarpdalykinė integracija meniniame ugdyme. Nuotolinio mokymo atradimai“ (2020 06 19)
Pranešimai:
Daiva Zalogienė „Nuotolinio dailės mokymo pamokų temos ir idėjos, mokinių kūryba“
Daiva Lapaitienė „Kaukė iš kartono remiantis Kimmy Cantrell kūryba“
Jolita Šlepetienė „Žvilgsnis ir kūrybinė pajauta“
Dr. Ramutė Rachlevičiūtė, Irena Staknienė „Pagrindiniai dailės bendrosios programos atnaujinimo aspektai stiprinant kultūrinės ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymą“
Jūratė Kokštaitė „Olandijos gėlių laukai – abstraktus paveikslas“
Romualda Zareckienė „Dailės pažinimas per kūrybinius ieškojimus nuotolinių pamokų metu“
Sigita Kaminsienė „Hologramos magija“
Sigita Kaminskienė, Ugnė Morkūnaitė , integruota dailės ir lietuvių kalbos ir literatūros pamoka nuotoliniu būdu „Žmogus iš Lietuvos“
Dailės, technologijų mokytojų konferencija (2019.05.24)
„Tapybos kava technika – menas, kūrybiškumas, ekologija"
,,Erdvė menui. Gratažo subtilybės“
„Verta dešimtuko? Kaip vertinti?“
„Gobeleno technikos panaudojimas rankdarbiuose“
„Modulinės kompozicijos – galimybės loginei ir meninei kūrybai“
Konkursai
__________________________________________________________________________