Į pagrindinį turinį 
  
 

Lapkričio 22 d. Vilniaus universiteto botanikos sode vyko konferencija „Edukacinės erdvės ir ugdymo procesas“. Šiemet į konferenciją susirinko ypač gausus būrys – daugiau nei 150 –  mokytojų, švietimo specialistų, savivaldybių administracijų atstovų. Naudingos informacijos apie edukacines erdves čia rado visi: pradedant ikimokyklinio ugdymo pedagogais, baigiant miestų merais.

Konferencijoje žodiniais ir stendiniais pranešimais pristatyta Lietuvos ugdymo įstaigų ir užsienio šalių geroji patirtis kuriant edukacines erdves ir jas pritaikant formaliajam ir neformaliajam vaikų ugdymui(si), aptartos tiriamojo darbo ir eksperimentų atlikimo gamtoje galimybės, bioetikos svarba kuriant mokyklų gyvuosius kampelius ir renkantis temas mokinių tiriamiesiems darbams, aptartos invazinių augalų ir gyvūnų keliamos grėsmės šalies ekositemai ir ką daryti, jei invazinių rūšių yra mokyklos aplinkoje, pristatyta Gamtos mokyklų veikla.

Pranešimus skaitė Švietimo ir mokslo ministerijos, Aplinkos ministerijos, Vilniaus universiteto, Lietuvos edukologijos universiteto, Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos prie Aplinkos ministerijos, Anykščių savivaldybės ir Neringos meno mokyklos atstovai, alternatyvių vaikų ugdymo gamtoje iniciatoriai –  „Patirčių slėnis“, „Labanoro vaikai“.

Konferencijos metu pristatytas Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro kartu su partneriais sukurtas filmų ciklas „Mokyklų edukacinių erdvių geroji patirtis: sklaidos aspektas“, veikė Gabijos gimnazijos Technologijų mokytojos metodininkės Genės Vitkuvienės paroda „Laukinių augalų dažinės savybės ir panaudojimas edukacinių erdvių puošybai“.

Konferenciją organizavo Švietimo ir mokslo ministerija ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras kartu su Vilniaus universiteto botanikos sodu.

Konferencijos vaizdo įrašai:


Pranešimai:

Susijusi informacija