Iš Europos geografijos olimpiados Lietuvos mokiniai parsivežė net 6 medalius Birželio 28–liepos 4 d. Serbijos kalnų miestelyje Kopaonike vykusioje 10-oje Europos geografijos olimpiadoje, Lietuvos 7–8 kl. mokiniai iškovojo vieną sidabro ir penkis bronzos medalius.
Tarptautinė gamtos tyrimų savaitė dovanojo vertingą patirtį ir šveicariškus įspūdžius Savaitė Šveicarijos Alpėse tyrinėjant kalnų biologinę įvairovę – tokia išskirtinė patirtis teko ES jaunųjų mokslininkų konkurso nacionalinio etapo trečiosios vietos ir specialiojo prizo laimėtojai Viltei Butkevičiūtei, Kauno tvirtovės VII forto mokinei. Viltė pasidalino įspūdžiais iš Tarptautinės gamtos tyrimų savaitės (angl. International Wildlife Research Week).
Lietuvos moksleiviai sužibėjo Baltijos šalių geografijos olimpiadoje Lietuvos jaunių komanda jubiliejinėje 10-ojoje Baltijos šalių geografijos olimpiadoje, kuri š.m. birželio 25–29 dienomis vyko Lenkijos mieste Torunėje, iškovojo net du aukso, tris sidabro medalius ir užėmė pirmąją vietą komandinėje įskaitoje.
Apdovanotas rekordinis tarptautinės programos DofE dalyvių skaičius Tarptautinė neformaliojo švietimo programa „The Duke of Edinburgh’s International Award” (DofE) šiemet stipriai išaugo – birželio 26–27 d. per iškilmingą ceremoniją Vilniaus universiteto botanikos sode apdovanoti beveik pusė tūkstančio mokinių: 359 iš jų įveikė bronzos lygį, 92 – sidabro, o 15 pasipuošė aukso ženkleliais.
Valdas Jankauskas: krentančios bombos nesunaikino Ukrainos pedagogų žingeidumo Nepaisant karo ir susikaupusio nuovargio, 2024 m. birželio 20–21 d. svetingasis Lvivas (Ukraina) tapo mokytojų įkvėpimo ir inovacijų centru. Daugiau kaip 2 000 pedagogų iš visos Ukrainos susirinko į festivalį – konferenciją „The Teacher of the Future“ („Ateities mokytojas“).
Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra atrinko partnerius dalyvauti projekte „STEAM ekosistemos sukūrimas / plėtojimas – jaunųjų tyrėjų galimybių plėtra“ Projekto partnerių atrankos tikslas – siekiant Projekto įgyvendinimo tikslų atrinkti tinkamiausius Projekto partnerius, įgyvendinsiančius pasiūlytus savo veiklos/-ų planus, orientuotus į STEAM ugdymo ekosistemos plėtrą, mokinių ir mokytojų kompetencijas, inovatyvių metodų taikymą, įveiklintus STEAM ugdymo atviros prieigos centrus, sustiprintą STEAM mokyklų tinklo bei įgalintų STEAM ambasadorių (inovatyvių mokytojų) tinklaveiką.