Į pagrindinį turinį 
  
 

Lapkričio 10 d. Lietuvos neformaliojo švietimo agentūroje vyko „STEAM ABC 2023“ konkursas. Tai ne pirmus metus vykstantis renginys, suvienijantis STEAM bendruomenę ir skatinantis mokinių smalsumą ir kūrybiškumą.

Mokiniai, susirinkę iš įvairiausių Lietuvos kampelių, konstravo realybėje veikiančius objektus ir kūrė jiems dizainus. Šių metų konkurso objektas traukos lenktynių automobilis, varomas pelėkautais. Finale jis priminė veržlų ir galingą „Top Fuel“ klasės dragsterį.

Sukonstravus galinguosius savadarbius automobilius vyko treniruotės ir greičio išbandymai. Vėliau – varžybos, kurių nugalėtojai buvo apdovanoti taurėmis. Jas gavo trys nugalėtojai iš jaunesniosios grupės, trys iš vyresniosios, taip pat buvo apdovanotos trys komandos, kurių nariai rodė aukštus ir stabilius rezultatus.

Jaunesniųjų grupėje ant pirmos vietos laiptelio lipo Mykolas Jukna iš Kauno moksleivių techninės kūrybos centro komandos „Propeleris“, antrąją laimėjo – Leonardas Šimkus iš Klaipėdos moksleivių saviraiškos centro komandos „Smalsučiai“, o trečioji atiteko Erikui Šilimui iš Mažeikių vaikų ir jaunimo daugiafunkcio centro.

Vyresniojoje grupėje pirmos vietos laimėtojas yra Adas Ambrasas iš Kauno moksleivių techninės kūrybos centro komandos „Propeleris“, antrosios – Tadas Morozas, Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros būrelio auklėtinis, trečiąją vietą gavo Emilis Karvauska iš Mažeikių vaikų ir jaunimo daugiafunkcio centro.

Komandinėse varžybose triumfavo Kauno moksleivių techninės kūrybos centro komanda „Propeleris“, antroji vieta atiteko Mažeikių vaikų ir jaunimo daugiafunkcinio centro komandai pavadinimu „Mažeikių meistreliai“, trečiąją vietą užėmė Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros komanda.

Geriausio dizaino rungtyje vienbalsiu sprendimu nugalėtoju pripažintas Gustas Vorobjovas iš Panevėžio moksleivių namų komandos.

Džiaugiamės, kad šis ilgametis renginys pritraukė daugybę mokinių iš įvairiausių Lietuvos kampelių, o Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra tokiais renginiais stipriai prisideda prie STEAM bendruomenės stiprinimo Lietuvoje.